Nowe możliwości załatwiania spraw urzędowych w Ratuszu Jarocina


Od 2 grudnia mieszkańcy Jarocina będą mogli załatwiać jeszcze więcej spraw w Ratuszu, ponieważ do budynku wraca Urząd Stanu Cywilnego. Obok ślubów, które już tam rozpoczęły działalność, będzie można również zrealizować urzędowe formalności dotyczące meldunków i dowodów osobistych. Przeniesienie Wydziału Spraw Obywatelskich z ul. Śródmiejskiej do Ratusza ma na celu ułatwienie mieszkańcom dostępu do różnych usług. W związku z tym, władze zachęcają do korzystania z nowych możliwości, które będą dostępne już za kilka dni.

Wszystkie działania związane z Wydziałem Spraw Obywatelskich będą miały miejsce na wyższych kondygnacjach ratusza, gdzie aktualnie znajduje się działalność gospodarcza oraz dział oświaty i kultury. Przeniesienie urzędów pod jeden dach ma zwiększyć efektywność obsługi mieszkańców i uprościć procedury związane ze sprawami administracyjnymi.

Warto zaznaczyć, że w związku z nadchodzącą przeprowadzką, w dniu 29 listopada Wydział Spraw Obywatelskich będzie czynny jedynie do godziny 12.00. Mieszkańcy, którzy potrzebują pilnego załatwienia spraw, są proszeni o kontakt telefoniczny, co zapewni im sprawniejsze rozwiązanie problemów przed rozpoczęciem funkcjonowania nowego lokalu.

Źródło: Urząd Miasta Jarocin


Oceń: Nowe możliwości załatwiania spraw urzędowych w Ratuszu Jarocina

Średnia ocena:4.74 Liczba ocen:6


Zobacz Także