Nowe wyzwania dla Jarocińskich Linii Autobusowych i Trans Pegaz


Od 1 października Jarocin ma nowego prezesa zarządu, który objął stery w Jarocińskich Liniach Autobusowych oraz Trans Pegaz. Mateusz Olejniczak, mimo że nie jest mieszkańcem miasta, zaczyna swoją pracę od szczegółowego zapoznania się z funkcjonowaniem obu spółek. Jego ambitne plany dotyczące rozwoju transportu publicznego w regionie wzbudzają zainteresowanie mieszkańców. W artykule przedstawiono jego koncepcje oraz zmiany, które mogą nastąpić w najbliższej przyszłości.

Nowe kierownictwo spółek transportowych podejmuje szereg działań, mających na celu poprawę jakości przewozów w Jarocinie. Prezes Olejniczak zaznacza, że spółki mają ogromny potencjał, który może być rozwijany. Wyjątkowym wyzwaniem jest konieczność odmłodzenia floty autobusowej, której średni wiek przekracza 18 lat. W ramach tej wizji prezes przewiduje nie tylko zakupy nowych pojazdów, ale także możliwość leasingu nowszych, używanych autobusów niskopodłogowych.

W kontekście komunikacji miejskiej prezes planuje wprowadzać zmiany z uwzględnieniem potrzeb mieszkańców. Możliwe są dodatkowe kursy, a także zmiany w rozkładach jazdy, które mają wejść w życie w przyszłym roku. W tym celu rozpoczęły się badania wśród pasażerów, mające na celu analizę ich potrzeb. Olejniczak wyraża chęć zwiększenia dostępności kursów wieczornych oraz poprawy komunikacji dla terenów wiejskich. Mieszkańcy mogą również spodziewać się nowoczesnych rozwiązań, takich jak głosowa informacja pasażerska w nowych pojazdach, co ma na celu zwiększenie komfortu podróżowania.

Źródło: Urząd Miasta Jarocin


Oceń: Nowe wyzwania dla Jarocińskich Linii Autobusowych i Trans Pegaz

Średnia ocena:4.93 Liczba ocen:23


Zobacz Także